Mitt träningsuppehåll efter Göteborgsvarvet är över.

I går blev det en löprunda med Cilla på drygt 5 km sen tog jag en extrarunda ensam. Tyvärr fick jag skoskav igen av mina nya skor trots dubbla strumpor. Jag måste dock försöka springa in dem så nu är det compeed som gäller.

Jag har även återupptagit min styrketräning för mitt högerben. Jag har inte skött detta alls senaste halvåret. Måste bli bättre på det. Jag är riktigt svag i högerbenet och det är ingen slump att de skador jag får kommer på högersidan. Men nu MÅSTE jag ta tag i detta.

1 kommentarer

Janne

25 May 2009 22:53

Härligt att du är tillbaka igen... Inte lätt det där med nya skor! Och bra att du tar tag i styrketräningen på högerbenet så att du kanske slipper besvär längre fram.



Ska själv åka och prova ut skor imorgon eller på onsdag som jag ska ha på maran... Måste ju hinna testa dem lite innan.

Kommentera

Publiceras ej