Ikväll var det fotbollsträning för Emma. Efteråt frågade Bergsten (hans dotter är också med) om jag skulle följa med på fotbollsträning i Ardala. Eftersom jag var ombytt och klar var det bara att åka iväg.

Jag hade egentligen tänkt mig en lugn löprunda men nu blev det fotboll istället. Tur att det var en lugn träning med mycket kvadraten och skott. Tror inte den här träningen kommer sätta sig så mycket i benen direkt.

Nu är det full laddning mot varvet som gäller. Ni som vill följa mig kan SMS:a GV 4169 till 72700. Då meddelas passeringen vid 5 km, 10 km, 15 km samt vid målgång.

Jag känner mig mycket piggare i kroppen nu än i helgen. I måndags blev ett riktigt lugnt pass där jag höll ett lågt tempo men varvade med lite fartökningar. Nu är frågan om jag ska vila resten eller köra ett litet löppass på fredag. Jag får se.

1 kommentarer

E-Kå

14 May 2009 19:58

Jomen lycka till!

Jag har uppdaterat mig på alla dina inlägg och jäklar vad du kör på! Imponerande som vanligt.

Det här kommer ju gå fint. Håll dig ur vägen bara för när jag får upp farten vet man aldrig....;)

Kommentera

Publiceras ej