Idag var det återigen dags för en löprunda. Tänkte trappa upp det lite från förra gången, alltså försöka promenera mindre. Oscar var sugen på att hänga med på cykel. Alltid trevligt med sällskap.

Vi tog oss bort mot Skaraberg och jag kände nästan direkt att det skulle gå bra. Jag hade inga känningar alls i baksida lår. Efter en kvart tog vi en liten drickapaus innan vi besteg "Skaras stora berg". Väl där upp stannade vi igen för lite drick innan vi fortsatte. Vi stannade faktiskt bara en gång till innan vi var hemma. Oscar var sugen på att komma upp i en mil cykling och han var riktigt nöjd när vi kom hem. Lika nöjd var jag som hade klarat av en dryg timma utan några som helst problem.

Hoppas jag nu är tillbaka på allvar och att jag kan glömma "den där baksidan". Men jag kommer definitivt att fortsätta med styrketräningen för mitt högerben. Det behövs verkligen.

4 kommentarer

Janne

13 Jun 2009 23:38

Det låter bra att du nu är tillbaka! Och rätt att fortsätta med styrketräningen.



Håller tummarna för att det håller nu!

Anders Carlsson

14 Jun 2009 17:38

Tack! Jag hoppas det också.

Lars

15 Jun 2009 20:43

Låter bra att du tar det lugnt tillbaks. Bara att vara försiktig nu i början!

Anders Carlsson

15 Jun 2009 21:12

Jag ska försöka vara försiktig Lars, tack för omtanken.

Kommentera

Publiceras ej