Jag har tränat hårt den senaste tiden.

I och med kvällens pass på långskidor har jag gjort fem långpass (2-3 timmar) på skidor de senaste 10 dagarna.

I dag var jag på Billingen och tränade. Träffade på Karl där och vi körde ganska hårt. Mot slutet kände jag mig rejält sliten och jag fick ont lite här och var.

Ett tydligt tecken på att det är dags att släppa på träningen nu. Nästa skidåkning blir på söndag. Kanske blir det nån lättare alternativ träning innan det men det beror på hur det känns.

Just nu känner jag mig i alla fall nertränad. Jag har nu 12 dagar på mig att komma i form.

1 kommentarer

Nina Fryklind

19 Feb 2009 11:10

Vad roligt att du är så motiverad. Om din kamp är att komma bland de 3000 bästa så tror jag att du klarar det med bravur! Lycka till och det ska bli kul att följa resten av bloggen :)

Kommentera

Publiceras ej