Äntligen, efter flera års väntan, finns det naturspår på Billingen i Skövde. Så idag var det givet för mig och Mats att åka till Skövde. Och vilket väder vi möttes av. Strålande solsken och flera minusgrader. Det var massor med folk i spåren.

 3 varv på milspåret blev det. Spåren var riktigt fina så idag gick det ganska fort. Första milen tog jag det lugnt. Ändå tog det bara 37 minuter för mig. På nästa mil tog jag i lite mer och då kom jag ner i 35 minuter. Sista milen åkte jag återigen på 37 minuter.

Känns som jag är i väldigt bra form och idag funkade till och med diagonalåkningen.

Nedan ser ni en bild på mig när jag gått i mål och längst ner är det Mats som tränger sig förbi en hoper åkare och går i mål.




1 kommentarer

Lars

15 Feb 2009 18:34

Ja det är ju bara att ta det hela med ro nu när man vet läget. Kommer fler lopp i slutet av denna säsong men framförallt kommer det fler säsonger. Nu blir det nog så att jag åker till Kina som supporter istället.



Du får lycka till på vasan!

Kommentera

Publiceras ej