Idag hade jag tänkt springa tre varv på Istrums tuffa 7 km-spår. Men jag kände ganska tidigt att det skulle bli jobbigt. Värmen tog ut sin rätt ganska snabbt. Efter första varvet stod det klart: Det räcker definitivt med ett varv till.

Sista varvet blev kämpigt men jag tog mig i alla fall i mål. Där väntade lite russin och sportdryck.

I morgon spelar Oscar sitt livs första fotbollscup i Mariestad. Det ska bli riktigt kul att se grabbarna. De har aldrig spelat match förut.

Sen åker vi direkt till kusten efter det. Vi har fått lånat min systers husbil. Vi får se var vi hamnar.

3 kommentarer

Piratfarsan

08 Aug 2009 18:38

Hur gammal är Oscar?

Jag hade tänkt starta igång "fotbollslek" här i bygden för knattar 4-5 år nästa Söndag, skall bli spännande å se om det går att över huvud taget få dom att lyssna :-)

Janne

10 Aug 2009 09:04

Värmen tar ut sin rätt! Bra jobbat... Spännande med fotbollscup. Hoppas att det gick bra för Oscar och att ni får det bra med husbilen!

Anders Carlsson

10 Aug 2009 22:17

Piratfarsan: Oscar är 7 år. De börjar förrå året. När de är 4-5 år skulle jag rekommendera att satsa mycket på lekar.



Janne: Javisst är det härligt med fotbollscuper. Och det gick riktigt bra. De spelade jättefin fotboll. Husbil gick bra men jag tror inte det är vå grej riktigt. Hade världens oväder i natt utanför Uddvalla.



Kommentera

Publiceras ej