Efter två nätter i husbil på Unda utanför Uddevalla med knappt nån sömn alls (första natten var den kille som låg och kräktes utanför vår husbil och andra natten var det ett riktigt ordentligt åskoväder) så försökte jag mig på mina vanliga intervaller i går. Det är 3x1800 meter runt Hindsbosjön. Jag kände mig tyvärr väldigt tung i kroppen och efter första bestämde jag mig för att bara köra en till. Så blev det också. Tyvärr vek jag ner mig. Jag borde nog kört det jag hade planerat.

Idag körde jag dock enligt plan. Inlines med stavar är väldigt bra träning för hela kroppen och det körde jag i ca 45 minuter.

På torsdag tänkte jag bege mig till Billingen för ett långpass i terräng. Två var på Lila milen är perfekt träning inför Lidingöloppet. Efter det är man definitivt trött. Men då ska jag inte vika ner mig. Hoppas jag.

2 kommentarer

Anonym

14 Aug 2009 12:30

Billy

14 Aug 2009 12:32

Hejsan!



Jag ser att du tränar hårt inför årets lidingölopp, kul!



Skulle bara vilja tipsa om att Lidingö.nu guidar dig(och andra löpare) till Lidingös alla caféer, restauranger, hotell osv på Lidingö. Läs gärna Lidingölopps-specialen på Lidingö.nu och kanske vill du skriva om den på din blogg?



Lycka till på loppet!!



MVH Billy

Kommentera

Publiceras ej