Mina ben har fortfarande inte hämtat sig från loppet i fredags. Jag har fortfarande lite träningsvärk. Det var visserligen en rejäl kraftansträngning men nu borde jag återhämtat mig. På söndagens cykling körde jag mig rejält trött så det kanske också spelar in.

Jag hade planerat in backintervaller idag men funderade ett tag på om jag bara skulle ut och känna på det lite. Men när jag väl kom ut så bestämde jag mig för att prova. Och det gick ganska bra ändå även om benen kändes tunga. 12 backintervaller på 200 meter i backen mellan Källeskolan och Katedralskolan blev kvällens träningsdos.

Fokus nu kommer ligga på långpass och backe för att jag ska komma så väl förberedd som möjligt till höstens stora mål, Lidingöloppet.

Men först ska jag återhämta mig.

3 kommentarer

amanda lahti

05 Aug 2009 15:13

hej!

jag har faktiskt inte bestämtmig ännu!

ser att du ska springa - kul! :D

Får önska dig stort lycka till!

är ju ett roligt lopp, så funderar faktiskt... :)

Janne

06 Aug 2009 18:17

Låter vettigt att först återhämta sig. Och att sen köra långa pass med backar inför Lidingöloppet.

Det är ju ett tufft lopp det där...



Själv kommer jag nöja mig med halva i år (15 km)



Anders Carlsson

07 Aug 2009 07:43

Amanda: Tycker verkligen du ska springa det. Det är det roligaste loppet jag sprungit.



Janne: Då kanske vi ses där. Jag ska leta efter din tatuering...

Kommentera

Publiceras ej