Det var ett bra tag sen jag var i Istrum och tränade.

I  fjol la jag grunden till min träning inför Lidingöloppet där. I höstas var jag på torsdagsträning med några istrumare men sen dess har jag inte varit där.

Men i morgon är det dags igen. Då ska jag försöka mig på backintervaller. Jag kommer att göra ett distanspass i terräng och stanna till vid några backar för lite backträning.

I går var det spinning på schemat. För första gången på länge blev det ett intensivpass. Har aldrig tyckt att det passar mig att cykla med lite motstånd och hög kadens. Och i går var inget undantag. Det går helt enkelt för fort för att jag ska hänga med. Lägg där till att det var riktigt varmt i lokalen och att fläkten inte fungerade.

Nej, nästa spinningpass blir ett medelintensivt.

Men i morgon blir det inget medelpass. Det blir nog tufft och varmt...

Kommentera

Publiceras ej