Jag är imponerad av Samuelsson.
 
Ja, inte Magnus utan Fredrik.

I fjol sprang han Göteborgsvarvet på 1.53, en km-tid på 5:21. Idag tog vi ett långpass med start i Ardala. Vi passerade Kålltorp, Synnerby och Gröneskog innan vi var tillbaka i Ardala igen. Drygt 17 km på 1:27 ger en km-tid på 4:55. En grym tid av Fredrik. Trots enorm värk i benen sista 3 kilometerna kämade han på bra. Nu kommer han klara Göteborgsvarvet på 1:45 av bara farten tror jag.

För mig blev det också ett bra pass. Alltid bra att få lite distansträning inför Varvet. 

För den som är sjukligt intresserad av var vi sprang så kommer här en karta:

4 kommentarer

Janne

10 Apr 2009 08:38

Det ser bra ut inför varvet. Önskar att jag skulle kunna vara med! Men jag håller tummarna...

Och önskar en Glad Påsk!

Fredrik

10 Apr 2009 12:44

Ser fram emot att du tar på dig hatten igen och sedan blir i hatten i morgon. För mig känns det bra att ha "hatt en" fin löprunda i går. Känner mig oförskämt fräsch i kroppen så här dagen efter.

Leonora - Vill du bli veckans blogg?

10 Apr 2009 12:47

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Anders Carlsson

10 Apr 2009 21:43

Fredrik, är du från Göteborg?

Kommentera

Publiceras ej