I mitt förra inlägg satte jag upp en plan på hur jag ska träna den närmaste veckan.

Och jag har lyckats följa planen hittills. I onsdags blev det backträning. Dock inte så mycket som jag hoppats. Började få ont i baksida lår så därför blev det mest jogg.

Därför var jag också orolig för hur det skulle gå idag när jag hade tänkt köra distans i kuperad terräng i Istrum. Men det gick faktiskt riktigt bra. Jag tog det riktigt lugnt från start för att få en ordentlig uppvärmning men sen kunde jag köra på lite mer. Slängde in lite backträning också när jag ändå var igång.

Jag känner mig dock riktigt seg i kroppen just nu. Både i onsdags och i dag har jag känt att kroppen inte riktigt svarar. Men det är ju faktiskt inte nu kroppen ska svara. Det räcker med att den gör det om cirka en vecka.

Kommentera

Publiceras ej