Idag var första dagen av tre på mitt träningsläger i Stockholm. Jag tog ett långpass på Djurgården med 6 stycken 1000-metare med ca 4:15-tempo.

Det gick bra till en början men efter ett tag började jag förstå att jag inte visste var jag var. Jag fick helt enkelt chansa lite men det gick inte särskilt bra. Efter en lång stund var jag tillbaka på ett ställe som jag varit på en halvtimma innan. Om ni tittar på bilden nedan kan ni se hur jag sprang.



P.S. När jag ändå är här passar jag också på att gå en programmeringskurs.

2 kommentarer

Fredrik

27 Oct 2008 14:00

Får du fram den där bilden från gps:en?

I så fall hade det varit kul om du kunde springa så att det blev bilder eller hälsningar.

Typ en bil eller God Jul.

Anders Carlsson

27 Oct 2008 14:57

Ja, vilken underbar idé! Här är det ju bara fantasin som sätter gränserna...

Kommentera

Publiceras ej