Två dagar i rad nu har jag haft sällskap när jag har tränat.

I går tog jag med mig min son Oscar på min löptur. Oscar cyklade samtidigt som jag sprang. Till en början var Oscar riktigt pigg. Så det blev bra tempo på löpningen. Efter ett tag ville Oscar ha vattenpaus och sen fortsatte vi igen. Vattenpauserna blev mer och mer frekventa så jag såg till att hålla ett högt tempo mellan pauserna. I pauserna passade jag också på att göra upphopp. Det blev ett intervallpass med styrka kan man säga. Riktigt kul också att ha med Oscar på träningen.

Idag blev det ett liknande pass fast längre (1.30). Jag tränade med Istrum och vi höll till i Petersburg. Jogging blandades med korta intervaller (1 min) och lite styrka. Var ganska mör i benen efteråt.

I morgon ska jag dra ut, eller operera, ut en visdomstand. Det återstår att se när nästa träning blir. Beror lite på hur jag känner mig efter morgondagens tandläkarbesök.

Kommentera

Publiceras ej