image39Här kommer min målgångsbild från Göteborgsvarvet taget av Photomotion. Jag ser faktiskt ganska trött ut om jag får säga mitt. Men det ska man väl vara när man har 50 meter kvar.

Men jag ser i alla fall ut att fokusera mot mållinjen.


Idag har Oscar opererat sin fot. Läkaren tog ut tre lösa benbitar i fotleden. Nu ligger han på sjukhuset med gips. Gipset skulle han ha kvar i några veckor. Men han ska kunna gå på foten ändå enligt läkaren.

Blir nog lite kämpigt för Oscar den närmaste tiden.

Förhoppningsvis kommer han hem i morgon.

1 kommentarer

Carl-Olof Carlsson

22 May 2008 21:57

Grattis i efterskott till placeringen och tiden i Göteborgsloppet.Nästa år blir det en bättre startposition.

Hoppas att Oscar snart kommmer hem och är på benen igen.

Mor o Far

Kommentera

Publiceras ej