I dag gjorde jag nåt jag är väldigt dålig på. Att bara ge sig ut att jogga utan att ta tid hör inte till vanligheterna.

Men det kändes väldigt bra. Trots snöblandat regn och rejäl blåst så var det faktiskt riktigt behagligt.

En knapp timma var jag ute och joggade runt Skara.

Börjar känna mig stressad över att det aldrig kommer nån snö i dessa trakter. Det ena lågtrycket efter det andra sveper in över västsverige. Bara att gilla läget och ge sig ut på rullskidor. Det blir nog nästa träningspass.

2 kommentarer

Anna

01 Feb 2008 08:38

Det är tydligen underbart vinterväder i Östersund. Där kan du också få träningskamrater i form av Anders Södergren, Charlotte Kalla mfl!

Britta Norgren

01 Feb 2008 17:22

Precis, här är det kanonfina spår. Ett tips inför vasan är att tävla lite innan och kanske hamna i ett startled längre fram. Är du ledig nästa helg så kan jag tipsa om Järnforan i Sollefteå den 9 feb. Jag ska själv dit och förhoppningsvis tävla. hör av dig om du är intresserad.

Kommentera

Publiceras ej