Att skidåimage20kning är en materialsport fick vi bevisat i Malung i helgen.

Varenda en hade det senaste vad gäller skidor, stavar, vallaställ mm.

Sen var det ju väldigt viktigt med nåt att värma in vallan med. Därför har jag skaffat en butangasbrännare. Köpte den i går och skulle prova men den fungerade inte. Inte så konstigt kanske. Jag hade inte köpt nån gas till. Detta är nu åtgärdat...

Sen har jag skaffat nya stavar eftersom jag bröt ena staven för några veckor sen. Det blev Swix CT2 (team). De ska nog göra susen i Vasaloppet.

Sist men inte minst fick jag ett par öronlappar av Cilla på Alla Hjärtans dag. De kan nog behövas om det blir kallt nästa söndag.
Då kan jag bli som ACO, fast utan O då...

2 kommentarer

Peter

24 Feb 2008 22:27

Vet inte om du har skrivit det tidigare men vad kör du på för skidor och vad har du för pjäxor?

Anders Carlsson

26 Feb 2008 10:30

Jag åker på ett par Fischer RCS Classic Plus och har ett Salomonpjäxor (nån billig skit).

Kommentera

Publiceras ej