Nu i skidskyttetider tänkte även jag kombinera två grenar.

Lite rullskidåkning (50 min) innan solen försvann och sen löpning med fartökningar (30 min).

Ville använda hela kroppen i dag. Det är tydligen bra att tömma sig på glykogen några dagar innan ett lopp och sen dricka sportdryck med mycket glykogen i.

Men jag tog inte min vanliga sportdryck. I går köpte jag istället Vitargos carboloader. Jag ska ta en sån påse varje dag innan loppet på söndag så får vi se hur det går. Har aldrig provat nåt sånt här förut. Köpte även idag blåbärssoppa så det ska jag dricka i kväll också. Ska ju vara bra för magen.

Nu är det ganska lugna pass kvar fram till Skinnarloppet. Nu gäller det bara att hålla sig frisk.

1 kommentarer

Anna

13 Feb 2008 21:59

Du far inte glomma bort harvregrynsgroten i din uppladdning:)

Lycka till pa Lordag!

Kommentera

Publiceras ej