image19Kom i går glad i hågen hem med en 2kg burk med sportdryck. Helt rätt enligt mig. Men när jag kom hem blev jag idiotförklarad av min sambo Cilla.

Hon kunde inte förstå hur man kan lägga ut hundralappar på sportdryck.

Men ska man träna mycket behöver man mycket energi och då gör sportdryck susen, enligt mig.

Hade också med mig sportdryck till spinningpasset idag. Och det var verkligen ett kanonpass. Jag tog verkligen i det lilla extra.

Min snittpuls på spinning brukar ligga på ca 160, men idag kom jag upp i 167 i snitt.

Beror det på sportdrycken? Nja, det kan ju också bero på att det var ett bra pass med mycket bra musik. Eva körde mycket 80-tal och det passar mig perfekt.

Den höga pulsen kan ju faktiskt också bero på att jag är på väg att bli sjuk. Men de tankarna slår jag bort fort.

För visst var det sportdrycken som gjorde att jag orkade hur mycket som helst...?

2 kommentarer

Ulrika

06 Feb 2008 08:11

Det var ett tag sedan jag var inne här men det verkar som om dt går bättre och bättre..
Glöm ej Cillas födelsedag idag!
Hälsa och gratta och ge henne någonting annat än sportdryck i glaset!

Annicka

06 Feb 2008 14:54

Enligt välunderättade källor tidigt i morse så glömde han o gratta. Det var väl troligtvis något annat i den där sportdrycken.

Kommentera

Publiceras ej