Tre intervallpass.

Det blev facit under Ölandsvistelsen.

På söndagen gick jag upp tidigt och gjorde mitt första pass. 3x10 minuter stod på programmet. Trots att det var tidigt kändes det ganska bra.

I tisdags var det dags för träning nummer 2. Jag körde lite kortare intervaller denna gång. 3-4-5-5-4-3-3 minuter blev det. Något segare i kroppen denna gång.

I går körde jag återigen 3x10 minutersintervaller. Till en början var det riktigt tungt men det blev lättare mot slutet.

Sammanfattningsvis är jag ganska nöjd med träningen på Öland. Eftersom jag kört en del långpass tidigare tyckte jag det var dags att köra en del intervaller.

Blev en del sena kvällar med diverse drycker så jag kunde nog varit piggare om jag undvikit det men lite njutning får man unna sig ibland.

Kommentera

Publiceras ej