Jag har idag och en gång förra veckan provat att endast staka när jag kör inlines.

Förut har jag kört hälften stakning och hälften skate, men eftersom jag kör klassisk skidåkning så tänkte jag prova och se om jag orkade köra en timmas stakning.

Och det går faktiskt riktigt bra. Det hade nog gått att köra ett tag till men det blev bra mörkt ute och jag hade inga reflexer på mig. Jag syntes nog inte så bra i mina svarta kläder.

Jag känner mig lite mör i armarna så här efteråt, men det borde vara bra träning inför Vasaloppet. Där är det ju en del stakning där.

Det är förresten 171 dagar kvar till start.

1 kommentarer

Anna

14 Sep 2007 08:49

Kul att träningen ger resultat och att du verkar vara i bra form. Om du bara får hålla dig frisk i höst så kan inte förberedelserna bli så mycket bättre för det stora målet!

Kommentera

Publiceras ej