Jag brukar aldrig ha nån musik i örat när jag tränar, men i dag tänkte jag prova det.

Så jag laddade mobilen med Melodifestivalen 2007 och gav mig iväg på en timmas cykeltur.

Cykling som faktiskt har blivit riktigt roligt. Jag har börjat köra på lägre växlar och istället trampa fortare. Då slipper jag bli så trött i benen.

Och det var riktigt skönt med lite musik. Kom på mig själv med att trampa som bara helvete till "Å när ni tar saken i egna händer" med After Dark...

Så det kan nog hända att jag laddar mobilen med lite trevlig musik nästa gång också. Då får vi se vad som får mig att gå igång...

2 kommentarer

Fredrik

11 Sep 2007 14:11

Vad håller du på med?
Du tränar på ett sätt som gör att du inte blir trött och lyssnar på After Dark under tiden? Det osar ju inte direkt Tomas Wassberg av den uppladdningen.

Anders Carlsson

11 Sep 2007 14:16

Snoret snöt jag i alla fall ut med en bonnasnyt innan jag kom i mål. Det gjorde aldrig Wassberg. Vi är nog inte så lika...

Kommentera

Publiceras ej