Idag slutade jag tidigare från jobbet och tog ett pass på inlines med stavar.

 

Jag körde till reningsverket tre gånger fram och tillbaka. På ditvägen blev det stakträning och på tillbakavägen körde jag skate. På så vis fick jag både intervallträning och träna på stakning. Det tog ungefär 50 minuter.

 

Ibland när man tränar kan man få en låt på hjärnan. I dag blev det helt oväntat "Under en filt i Madrid" med Galenskaparna. Jag gjorde allt för att försöka bli av med den men lyckades inte.

 

Det är ju inte den låten man behöver som hjälp när man är som tröttast direkt.

 

Nej, nu ska jag ladda för DN-galan och Allsång på Skansen.

 

Bara nu inte Galenskaparna är hemliga gäster...

1 kommentarer

Ulrika

08 Aug 2007 10:17

Förmodligen var det för varmt så du ville dra filten över huvudet..
Tyder på god vilja att ge sej ut i den värmen som var i går (man är ju inte så bortskämd med värmen).
Svalare idag och då kanske låten klingar av...

Kommentera

Publiceras ej