Idag gjorde jag min tredje träning efter sjukdomen och det känns faktiskt riktigt bra. Känns inte som jag har tappat jättemycket. Idag körde jag inlines med stavar men det blåste lite väl mycket för att det skulle vara riktigt roligt.

Fick svar på min prover i går. Proverna visade inte att jag hade Borrelia så de visste inte vad jag hade drabbats av. Men det spelar mindre roll nu när jag känner mig återställd.

I torsdags var jag på återbesök på Skövde Rehabcenter för min höft. Förra gången jag var där konstaterade de att jag var fruktansvärt svag i högerbenet. Nu hade jag efter en del styrketräning blivit starkare. Men jag har en bit kvar och har fått några övningar som jag ska göra i tre veckor tills jag ska dit nästa gång.

Att jag varit så svag på höger sida kan ha gjort att jag har lättare att bli skadad just på höger sida.

Så nu ska jag bygga upp högersidan så den (nästan) blir lika stark som min vänster.

1 kommentarer

Ulrika

27 Aug 2007 09:01

Skönt att du är igång med träningen igen, lycka till!

Kommentera

Publiceras ej