Igår fick jag provsvar från Vårdcentralen. Proverna visade inget onormalt så de skickade iväg mig till akuten i Lidköping för vidare utredning.

Och efter 5 timmars väntan fick jag träffa en läkare. Han tog ett ryggmärgsprov och även några blodprover. Ryggmärgsprovet fick jag svar på nästan direkt. Det visade sig att jag hade lite för många vita blodkroppar.

Detta kunde tyda på nåt virus eller att jag hade borrelia. Det slutliga svaret på borrelia kommer nästa vecka men jag fick redan nu mediciner mot detta.

Jag tror väl inte själv på borrelia. Har inget minne av att jag fått nån fästing på mig. Men vi får se.

1 kommentarer

Britta Norgren

16 Aug 2007 17:29

Låter inte alls kul med sådan feber. Hoppas att du får veta vad det är snabbt och ta det lugnt några extra dagar när du blir pigg och ge kroppen en chans att återhämta sig. Krya på dig! Britta

Kommentera

Publiceras ej